استقرار شبانه بسیجیان در میدان آزادی

اختصاصی جرس
شبکه جنبش راه سبز(جرس): براساس آخرین خبرهای دریافتی از منابع موثق، حامیان حکومت برای در دست داشتن فضای میدان آزادی بسیج همه ادارات را فراخوانده اند تا امشب در دانشگاه شریف و اماکن دولتی نزدیک به میدان آزادی مستقر شوند.
براساس این گزارش، ستاد کودتا در نظر دارد تا از اولین ساعات بامداد با استقرار نیروهای بسیج در اطراف جایگاه سخنرانی در میدان آزادی،مانع حضور مردم شوند.
خبرهایی دیگری نیز حاکی است که از روزهای قبل تعداد زیادی ازبسیجیان از شهرهای مختلف به تهران اعزام شده اند.
منابع موثق از پایگاههای بسیج خبر می دهند که اعلام آمادگی سبزها برای شرکت گسترده در تظاهرات 22 بهمن و حضور سران اصلاحات و کاندیداهای معترض در این مراسم، نگرانی های زیادی در میان ستاد کودتا ایجاد کرده است. آنان تمام تلاش خود را برای بسیج نیروهایشان بکار گرفته اند. حتی گفته می شود به عده ای برای شرکت در این مراسم حقوق پرداخت می شود
25 خرداد و حضور سبز میلیونی مردم از میدان امام حسین تا میدان آزادی که با شکوه و آرامش خاصی برگزارشد، کابوس هشت ماهه افرادی است که روز نهم دی برای بسیج مردم در حمایت از رهبری ناکام مانده بودند. بیم حضور دوباره سبزها در میدان آزادی خواب را از چشمان آنان ربوده است.
گفتنی است در مراسم روز قدس نیز، حکومت با بستن خبابانهای منتهی به دانشگاه تهران مانع حضور سبزها شد. ولی حضور پررنگ و گسترده آنان حتی ازدوربین سیمای ضرغامی نیز پنهان نماند.
شاهدان عینی از تهران خبر می دهند که سبزها با آمادگی کامل، فردا از اولین ساعات بامداد با نمادهای سبز خود در میدان آزادی حضورخواهند یافت.
تهران فردا شاهد یکی از بزرگترین حماسه های ماندگار تاریخ جمهوری اسلامی خواهد بود. روزی که مردم با نمادهای سبز خود بار دیگر شعار فراموش شده انقلاب " استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی " را سرخواهند داد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر