مسیرهای راهپیمایی در شهرستانها

شبکه جنبش راه سبز(جرس): فردا ایران یکپارچه سبز می شود و مردم در شهرهای مختلف با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر شعار " استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سر خواهند داد.
حامیان جنبش سبز در اصفهان با اعلام مسیرهایی برای راهپیمایی در روز 22 بهمن از حامیان این جنبش در شهر اصفهان دعوت کردند در این مسیر اقدام به راهپیمایی نمایند.
اصفهانی های سبز روز پنجشنبه در ساعت 10 صبح در میدان انقلاب اصفهان حضور خواهند یافت.
برای اطلاعات بیشتر به http://greenesf.wordpress.com/ مراجعه کنید.
همچنین اصلاح طلبان فارس با صدور بیانیه ضمن بزرگداشت سالگرد انقلاب اسلامی بر ضرورت حضور فعال مردم در این راهپیمایی تاکید کرده است.
سبزهای اهواز نیز با اعلام آمادگی برای شرکت در این روز ملی از مردم خواسته اند تا به فرزندان سبز خود در راهپیمایی بپیوندند.
در همین حال از مشهد خبر می رسد که سبزهای مشهد در فراخوان های متعددی که در اینترنت منتشر شده است از مردم مشهد دعوت نموده اند که با نماد های سبز خود در راهپیمایی روز 22 بهمن شهر مشهد شرکت کنند.
در این فراخوان ها از مردم مشهد دعوت شده است که برای جلوگیری از هرگونه درگیری با کودتاچیان مردم مشهد با همراه داشتن نمادهای سبز و حفظ هویت خود ، راهپیمایی سکوت برگزار کنند.
مسیر راهپیمایی سبزهای مشهد از میدان تقی آباد به سمت فلکه برق و از فلکه برق با یکپارچه شدن همه سبزها به سمت حرم امام رضا (ع) تعیین شده است

0 نظرات:

ارسال یک نظر